Altres

Usuaris de Sprint, els plans de Everything Data s'acomiadaran definitivament!

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • set 29, 2013
D'acord amb això tens fins a l'11 d'octubre abans que l'únic pla que pots obtenir són els nous plans Unlimited My Way.

Els que encara tenim els plans ED (o els plans més antics de la Fira i Flexible) encara els podem mantenir i actualitzar, però qui sap durant quant de temps.

Nota per als clients nous o potencials de Sprint. Els plans Everything Data ja NO s'inclouen al lloc web de Sprint, PERÒ encara en podeu obtenir un fins a l'11 d'octubre. La diferència entre els plans ED i els nous plans és que no hi ha 'garantia' de dades il·limitades amb els plans ED i depenent de pel tipus de pla d'ED que obteniu, podeu tenir dades il·limitades o parlar il·limitat. Els plans ED són més barats per a tres o més línies de servei.

Tingueu en compte que l'OP del fil al qual enllaço és un CSR de Sprint que ho sap. U

nom-usuari-aquí

31 d'agost de 2013


  • set 29, 2013
Si algú vol mirar els plans d'ED (encara que sprint ja no els tingui al seu lloc web oficialment), aquí teniu una guia que he trobat sobre com fer-ho:
http://www.pocketables.com/2013/09/...ata-plans-are-still-available-if-you-dig.html
Com a resultat, les dades antigues de Everything encara estan disponibles per als nous clients de Sprint, però només a la botiga privada de compradors del programa de referència Everything Plus. Per accedir-hi, haureu de seguir aquests passos:

Navegueu a delivery.sprint.com/m/p/nxt/epc/epclanding.asp
Per a l'adreça de correu electrònic, escriviu: russ.s.mcguire@sprint.com
Per al CID, escriviu: 383

No et preocupis: aquí no estàs fent res il·legal. Russ McQuire, executiu de Sprint, va fer públics la seva adreça de correu electrònic i el seu CID fa molts anys, de manera que els consumidors intel·ligents com nosaltres poguessin utilitzar-lo i aconseguir una bona oferta. Al principi, aquesta solia ser la manera d'agafar aquells antics plans SERO (els que tenien pràcticament tot il·limitat per només 30 dòlars al mes). Aquests plans ja han desaparegut, però els plans de Everything Data es mantenen al seu lloc i amb un descompte addicional per arrencar. Feu clic per ampliar...

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • set 29, 2013
user-name-here va dir: Si algú vol mirar els plans ED (encara que sprint ja no els tingui al seu lloc web oficialment), aquí teniu una guia que vaig trobar sobre com fer-ho:
http://www.pocketables.com/2013/09/...ata-plans-are-still-available-if-you-dig.html Feu clic per ampliar...
Gracies per aixo!

També pots trucar-los. No estan promocionant els antics plans d'ED, però els CSR no han rebut instruccions per negar que s'hi inscriguin a ningú fins al dia 11. U

nom-usuari-aquí

31 d'agost de 2013
  • set 29, 2013
eyoungren va dir: Gràcies per això!

També pots trucar-los. No estan promocionant els antics plans d'ED, però els CSR no han rebut instruccions per negar que s'hi inscriguin a ningú fins al dia 11. Feu clic per ampliar...

Feliç d'ajudar

Només tinc curiositat, ja que no sóc a Sprint, encara tenen el càrrec de 'dades premium' de 10 dòlars per als telèfons intel·ligents?

Si en realitat fossin només 60 dòlars per 500 minuts + text/dades sense limitacions, això sembla un acord amb LTE a nivell nacional en camí.

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • set 29, 2013
user-name-here va dir: Encantat d'ajudar

Només tinc curiositat, ja que no sóc a Sprint, encara tenen el càrrec de 'dades premium' de 10 dòlars per als telèfons intel·ligents?

Si en realitat fossin només 60 dòlars per 500 minuts + text/dades sense limitacions, això sembla un acord amb LTE a nivell nacional en camí. Feu clic per ampliar...
Bé, sí. Però el càrrec de dades Premium [escupit] només s'aplica als plans ED i només si feu servir un telèfon que Sprint considera un 'telèfon intel·ligent'. Els antics plans F&F i SERO no reben aquest càrrec perquè només se suposa que podeu utilitzar telèfons amb funcions o telèfons muts en aquests plans.

Els nous plans inclouen el càrrec en el cost. Alguna cosa que Sprint hauria d'haver fet fa molt de temps. No pots discutir amb el preu dels plans, però TOTHOM discuteix sobre una tarifa. Especialment aquells que porten el temps suficient per saber quan va començar la tarifa, com es deia originalment (tarifa de dades 4G) i per què es va aplicar originalment i per a quins telèfons.

Aquesta tarifa és un llegat de WiMax. Clearwire estava cobrant a Sprint 10 dòlars per cada telèfon 4G que era capaç d'utilitzar WiMax tant si aquest telèfon es vengués a una àrea on Clearwire tenia 4G o no. Sprint va anar a arbitratge amb Clear sobre la tarifa i va ser llavors quan Clearwire va començar a donar a Sprint el dit mitjà sobre les coses.

Sprint va retractar el nom de la tarifa poc després de publicar-lo i es va dedicar a la història revisionista al respecte. Cada CSR es renta el cervell per repetir el mateix mantra sobre com la tarifa mai va ser per a les dades 4G. Fins i tot hi va haver un lloc web i una demanda per tota la maleïda cosa.

Tant a la meva dona com a mi ens cobrem la tarifa ara perquè encara estem amb el pla ED i tenim iPhones. Estic semi-d'acord amb això perquè ja no paguem TEP (Protecció total d'equips), que era una assegurança de 8 dòlars al mes. Per tant, de manera realista, només estic pagant 4 dòlars més del que abans. M

mccjim12

set 23, 2012
Stamford, CT
  • set 29, 2013
Hi ha un inconvenient pel que fa al preu o a les dades per desactivar un pla Everything Data? Acabo de canviar de Everything Data 450 a Unlimited My Way. Tots dos arriben a uns 80 dòlars al mes.

Ho vaig fer perquè estava pagant 80 dòlars per ser limitat a 450 minuts i vaig pensar que el pla UMW era una obvietat.

Però quan vaig veure el títol d'aquest fil em va posar nerviós!

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • set 30, 2013
L'inconvenient és que els nous plans són més cars a mesura que afegeixes més línies. Sprint cobra menys diners per cada línia que afegiu, però aquest cost és més que els plans ED de 20 dòlars per línia. També se't cobrarà 35 $ per línia de telèfon intel·ligent per tenir dades il·limitades o 15 $ per un telèfon funcional. En comparació amb el càrrec ED de 10 dòlars per telèfon intel·ligent o 0 dòlars per telèfon amb funcions.

Bàsicament, pagueu més amb els nous plans per obtenir minuts il·limitats i una 'garantia' que el pla sempre serà il·limitat. Una cosa que no és necessari quan Sprint ja us ofereix trucades gratuïtes de mòbil a mòbil i dades il·limitades amb els plans antics.

SantaRosa2.2

Mar 7, 2012
En algun lloc de Florida
  • set 30, 2013
mccjim12 va dir: Hi ha un inconvenient pel que fa al preu o a les dades per desactivar un pla Everything Data? Acabo de canviar de Everything Data 450 a Unlimited My Way. Tots dos arriben a uns 80 dòlars al mes.

Ho vaig fer perquè estava pagant 80 dòlars per ser limitat a 450 minuts i vaig pensar que el pla UMW era una obvietat.

Però quan vaig veure el títol d'aquest fil em va posar nerviós! Feu clic per ampliar...

Jo també tinc les dades de tot 450 amb dades il·limitades i 450 minuts de telèfon fix. Mòbil a mòbil il·limitat i dades i text il·limitats significa que és una bona oferta i costa uns 80 dòlars al mes.

Em vaig adonar que el nou pla té totes les dades per 79,99 al mes i això és aproximadament el mateix preu, però pel que puc dir, sembla que no hi ha cap límit als minuts de telèfon fix.

Així que, de fet, sembla una millor oferta que abans, o almenys al mateix preu. M

mccjim12

set 23, 2012
Stamford, CT
  • set 30, 2013
Gràcies. Sí, per a mi, que només tinc la línia única, vaig pensar que era millor a causa dels minuts il·limitats.

Hi ha una menció a l'enllaç anterior que fa referència a una taxa de dades més baixa en els nous plans. Alguna veritat a això? Última edició: 30 de setembre de 2013 R

RolandNights

8 d'agost de 2011
Califòrnia
  • set 30, 2013
eyoungren va dir: L'inconvenient és que els nous plans són més cars a mesura que afegeixes més línies. Sprint cobra menys diners per cada línia que afegiu, però aquest cost és més que els plans ED de 20 dòlars per línia. També se't cobrarà 35 $ per línia de telèfon intel·ligent per tenir dades il·limitades o 15 $ per un telèfon funcional. En comparació amb el càrrec ED de 10 dòlars per telèfon intel·ligent o 0 dòlars per telèfon amb funcions.

Bàsicament, pagueu més amb els nous plans per obtenir minuts il·limitats i una 'garantia' que el pla sempre serà il·limitat. Una cosa que no és necessari quan Sprint ja us ofereix trucades gratuïtes de mòbil a mòbil i dades il·limitades amb els plans antics. Feu clic per ampliar...

Funciona igual quan us salteu al pla familiar d'una altra persona? El meu germà, la meva germana i tots tenen plans individuals, però volem fusionar-los en un sol pla familiar. Actualment tots tenim el pla d'ED.

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • set 30, 2013
mccjim12 va dir: Gràcies. Sí, per a mi, que només tinc la línia única, vaig pensar que era millor a causa dels minuts il·limitats.

Hi ha una menció a l'enllaç anterior que fa referència a una taxa de dades més baixa en els nous plans. Alguna veritat a això? Feu clic per ampliar...
Si us referiu a l'enllaç de la publicació núm. 2, es tracta d'un descompte de 10 dòlars en virtut de les instruccions que s'hi indiquen. Suposo que la tarifa de dades premium no canvia.

Gent. Tingues en compte que només sóc un client i l'únic que faig és transmetre informació que llegeixo als fòrums que freqüento. El vostre quilometratge pot variar.

----------

RolandNights va dir: Funciona igual quan entres al pla familiar d'una altra persona? El meu germà, la meva germana i tots tenen plans individuals, però volem fusionar-los en un sol pla familiar. Actualment tots tenim el pla d'ED. Feu clic per ampliar...
Si fos jo, determinaria la persona que ha de tenir la línia principal. Aquesta persona seria la que posaria un nou compte d'ED al seu nom. Només cal que truqueu-los i digueu que voleu canviar a un pla familiar d'ED. Aleshores, aquesta persona li diria a Sprint quantes línies i li donava al representant els noms d'aquestes línies.

Suposo que això és com funcionaria, però només fins a l'11 d'octubre. Després d'això, podríeu obtenir un pla familiar, però només seria amb el nou pla Il·limitat.

Tingueu en compte que el pla 'All In' només és individual. M

mccjim12

set 23, 2012
Stamford, CT
  • set 30, 2013
Pel que fa al meu comentari sobre la 'taxa de dades més baixa', el que volia dir és que aquest enllaç al·ludeix a a més lent taxa d'ample de banda:

' Si voleu canviar a Sprint, però no us impressionen els nous plans Unlimited My Way de Sprint, encara hi ha esperança. Després de tot, per què voldríeu limitar-vos amb una prioritat d'amplada de banda més baixa o una transmissió de vídeo d'1 Mbps, quan ho podeu tenir tot en un dels antics plans de Everything Data?'

Només em pregunto si algú pot confirmar-ho perquè prefereixo tornar a ED i tenir millors dades que tenir minuts il·limitats, ja que de totes maneres poques vegades vaig fer servir tots els meus 450. Gràcies de nou!

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • set 30, 2013
mccjim12 va dir: Pel que fa al meu comentari sobre la 'taxa de dades més baixa', el que volia dir és que aquest enllaç al·ludeix a un més lent taxa d'ample de banda:

' Si voleu canviar a Sprint, però no us impressionen els nous plans Unlimited My Way de Sprint, encara hi ha esperança. Després de tot, per què voldríeu limitar-vos amb una prioritat d'amplada de banda més baixa o una transmissió de vídeo d'1 Mbps, quan ho podeu tenir tot en un dels antics plans de Everything Data?'

Només em pregunto si algú pot confirmar-ho perquè prefereixo tornar a ED i tenir millors dades que tenir minuts il·limitats, ja que de totes maneres poques vegades vaig fer servir tots els meus 450. Gràcies de nou! Feu clic per ampliar...
Sí, ho puc confirmar. No estan 'accelerant' el vídeo, sinó que estan 'optimitzant' el vídeo perquè obtingueu una qualitat inferior a 1 Mbps. D'aquesta manera poden dir que no us estan estranyant. Però la qualitat serà menor.

A més, amb els nous plans només teniu les seves noves opcions per a hotspots. Ara mateix podeu afegir un punt d'accés de 2 GB als plans ED per 20 dòlars al mes i 6 GB (crec) per 30 dòlars o alguna cosa així. Els preus dels hotspots dels nous plans us donen menys i costen més.

I iPhone Home

Oct 5, 2011
Comtat d'Orange, Califòrnia, Estats Units
  • set 30, 2013
eyoungren va dir: Segons això tens fins a l'11 d'octubre abans que l'únic pla que pots obtenir són els nous plans Unlimited My Way.

Els que encara tenim els plans ED (o els plans més antics de la Fira i Flexible) encara els podem mantenir i actualitzar, però qui sap durant quant de temps.

Nota per als clients nous o potencials de Sprint. Els plans Everything Data ja NO s'inclouen al lloc web de Sprint, PERÒ encara en podeu obtenir un fins a l'11 d'octubre. La diferència entre els plans ED i els nous plans és que no hi ha 'garantia' de dades il·limitades amb els plans ED i depenent de pel tipus de pla d'ED que obteniu, podeu tenir dades il·limitades o parlar il·limitat. Els plans ED són més barats per a tres o més línies de servei.

Tingueu en compte que l'OP del fil al qual enllaço és un CSR de Sprint que ho sap. Feu clic per ampliar...

Tinc un 4S, saps si canvio del '450 ED' al nou 'Conversa i missatges de text il·limitats' per 50 dòlars, he de seleccionar un pla de dades? No necessito dades ja que només les faig servir per wifi. Les dades de Sprint no valen la pena i són molt lentes. Això m'estalviaria una mica i potser em quedo amb Sprint si només puc triar aquest nou pla. En cas contrari, penso canviar a T-Mobile. Gràcies.

EDITAR:

Acabo de passar pel procés de comanda i requereix un pla de dades, per això prefereixo T-Mobile, ja que no estic obligat a utilitzar un pla de dades que no necessito. M

mccjim12

set 23, 2012
Stamford, CT
  • Oct 7, 2013
Només un seguiment ràpid sobre: ​​Tot les dades vs. Il·limitat, a la meva manera...

No aconsellaria a ningú que apagui totes les dades si la qualitat del vídeo preocupa. La diferència entre la qualitat del vídeo HD quan està connectat a wifi i quan no és absolutament sorprenent. Quan els vídeos de Sprint 3G es veuen absolutament horribles, i la velocitat de les dades en general és molt pitjor.

Sembla que em vaig disparar totalment al peu en nom de tenir una conversa il·limitada.

Vaig pensar que podria tornar a ED mitjançant el mètode anterior, però sembla que aquest truc només és bo per als nous subscriptors. Només una paraula al savi per a qualsevol persona atraïda pels plans suposadament 'tot il·limitat'.

Estic pensant seriosament a deixar Sprint quan el meu contracte s'acabi a finals de mes. Algú pot recomanar un bon transportista per experiència? Només he tingut Sprint i Virgin Mobile, que fa servir les torres Sprint l'últim que vaig conèixer. Verizon em desanima amb el límit de dades de 2 GB, però estic obert a qualsevol suggeriment.

Gràcies!

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • Oct 7, 2013
mccjim12 va dir: Només un seguiment ràpid sobre: ​​Tot les dades vs. Il·limitat, a la meva manera...

No aconsellaria a ningú que apagui totes les dades si la qualitat del vídeo preocupa. La diferència entre la qualitat del vídeo HD quan està connectat a wifi i quan no és absolutament sorprenent. Quan els vídeos de Sprint 3G es veuen absolutament horribles, i la velocitat de les dades en general és molt pitjor.

Sembla que em vaig disparar totalment al peu en nom de tenir una conversa il·limitada.

Vaig pensar que podria tornar a ED mitjançant el mètode anterior, però sembla que aquest truc només és bo per als nous subscriptors. Només una paraula al savi per a qualsevol persona atraïda pels plans suposadament 'tot il·limitat'.

Estic pensant seriosament a deixar Sprint quan el meu contracte s'acabi a finals de mes. Algú pot recomanar un bon transportista per experiència? Només he tingut Sprint i Virgin Mobile, que fa servir les torres Sprint l'últim que vaig conèixer. Verizon em desanima amb el límit de dades de 2 GB, però estic obert a qualsevol suggeriment.

Gràcies! Feu clic per ampliar...
Gracies per aixo.

Si realment mireu els plans abans de saltar, podeu veure (almenys al meu entendre) que estan més orientats cap a nous clients. No, els plans d'ED no tenen xerrada il·limitada. Però amb Anytime Minutes, nits i caps de setmana gratuïts i Mòbil a mòbil gratuït, realment no importa.

Crec que el més flagrant és aquesta 'garantia' il·limitada. Sprint encara ha d'explicar de manera satisfactòria què us ofereix aquesta 'garantia' als nous plans enfront del que us ofereix la il·limitada dels antics plans d'ED. Suposo que en algun moment si un client encara té un pla d'ED, Sprint podria dir que ara està limitant o limitant les coses. Però, normalment Sprint només t'obliga als nous plans en lloc de canviar els antics, així que no sé quina probabilitat és això.

En qualsevol cas, em sap greu veure't, però utilitza sempre el que et convé. Jo també només he estat a Sprint, així que no puc fer cap recomanació. M

mccjim12

set 23, 2012
Stamford, CT
  • Oct 7, 2013
Gràcies e. Sí, vaig a dormir-hi una estona i veurem quines ofertes hi ha.

Al cap i a la fi, diria que encara tinc un bon tracte amb Sprint, així que ja veurem. S

sundog925

19 de desembre de 2011
  • Oct 8, 2013
mccjim12 va dir: Només un seguiment ràpid sobre: ​​Tot les dades vs. Il·limitat, a la meva manera...

No aconsellaria a ningú que apagui totes les dades si la qualitat del vídeo preocupa. La diferència entre la qualitat del vídeo HD quan està connectat a wifi i quan no és absolutament sorprenent. Quan els vídeos de Sprint 3G es veuen absolutament horribles, i la velocitat de les dades en general és molt pitjor.

Sembla que em vaig disparar totalment al peu en nom de tenir una conversa il·limitada.

Vaig pensar que podria tornar a ED mitjançant el mètode anterior, però sembla que aquest truc només és bo per als nous subscriptors. Només una paraula al savi per a qualsevol persona atraïda pels plans suposadament 'tot il·limitat'.

Estic pensant seriosament a deixar Sprint quan el meu contracte s'acabi a finals de mes. Algú pot recomanar un bon transportista per experiència? Només he tingut Sprint i Virgin Mobile, que fa servir les torres Sprint l'últim que vaig conèixer. Verizon em desanima amb el límit de dades de 2 GB, però estic obert a qualsevol suggeriment.

Gràcies! Feu clic per ampliar...

Vés a t-mobile. El seu rival més proper és l'esprint. Att i Verizon són cars, però obtens el que pagues. B

diners

set 25, 2012
Queens NY
  • Oct 8, 2013
Tinc l'Everything Data 1500 (Everything Family)

Vaig parlar amb Sprint sobre això recentment. Van intentar convertir-me als nous plans, però al final a mesura que afegiu més línies, encara es fa més car.

El representant del servei em va explicar que tots els plans de dades són 'dades il·limitades', però no és una garantia com els nous plans. Així, mesos, anys, etc., a partir d'ara, Sprint pot donar la volta i dir que els que tenen els plans antics ja no tenen dades il·limitades...

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • Oct 8, 2013
bwsteg va dir: Tinc l'Everything Data 1500 (Everything Family)

Vaig parlar amb Sprint sobre això recentment. Van intentar convertir-me als nous plans, però al final a mesura que afegiu més línies, encara es fa més car.

El representant del servei em va explicar que tots els plans de dades són 'dades il·limitades', però no és una garantia com els nous plans. Així, mesos, anys, etc., a partir d'ara, Sprint pot donar la volta i dir que els que tenen els plans antics ja no tenen dades il·limitades... Feu clic per ampliar...
Sí, també vaig fer les matemàtiques i els nous plans farien que pagués 20 dòlars més. Sense oblidar que no confio que Sprint permeti que la meva línia Airave de regal es trobi sense que de sobte es converteixi en una tercera línia de pagament.

M'aferraré al nostre pla ED Family tant que pugui. C

CoMoMacUser

28 de juny de 2012
  • Oct 8, 2013
eyoungren va dir: Però el càrrec de dades Premium [spit] només s'aplica als plans ED i només si feu servir un telèfon que Sprint considera un 'telèfon intel·ligent'. Els antics plans F&F i SERO no reben aquest càrrec perquè només se suposa que podeu utilitzar telèfons amb funcions o telèfons muts en aquests plans. Feu clic per ampliar...

La tarifa de dades premium de 10 dòlars aplicada a SERO. La primera vegada que vaig pagar això va ser quan vaig rebre l'EVO original el 2010. Encara s'aplicava quan vaig marxar el febrer passat per a TMO.

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • Oct 8, 2013
CoMoMacUser va dir: La tarifa de dades premium de 10 dòlars aplicada a SERO. La primera vegada que vaig pagar això va ser quan vaig rebre l'EVO original el 2010. Encara s'aplicava quan vaig marxar el febrer passat per a TMO. Feu clic per ampliar...
De debò? D'acord gràcies per la correcció. Molts dels usuaris que veig als fòrums de sprintusers.com no ho esmenten i alguns d'ells fan servir telèfons intel·ligents que podrien qualificar.

joshwithachance

11 de desembre de 2009
  • Oct 8, 2013
L'única cosa que fa pudor dels nous plans és que els descomptes mensuals del servei només s'apliquen a la part del dispositiu de 30 dòlars, i no a tota la factura. C

CoMoMacUser

28 de juny de 2012
  • Oct 8, 2013
els joves van dir: De veritat? D'acord gràcies per la correcció. Molts dels usuaris que veig als fòrums de sprintusers.com no ho esmenten i alguns d'ells fan servir telèfons intel·ligents que podrien qualificar. Feu clic per ampliar...

Potser ha canviat des que vaig marxar al febrer. Des d'aleshores no he comprovat els plans SERO.

joves

Cartell original
31 d'agost de 2011
deu-zero-onze-zero-zero per zero-dos
  • Oct 8, 2013
joshwithachance va dir: L'única cosa que fa pudor dels nous plans és que els descomptes mensuals del servei només s'apliquen a la part del dispositiu de 30 dòlars, i no a tota la factura. Feu clic per ampliar...
Sí, Sprint ha estat eliminant sistemàticament els descomptes. La gran sacsejada va ser fa un any més o menys en els plans de la família ED. Abans era de 129 dòlars per a la primera i la segona línia i 20 dòlars per a cada línia posterior. Qualsevol descompte aplicat a aquests 129 dòlars.

Però, Sprint ho va canviar a 110 dòlars per a la primera línia, 9 dòlars per a la segona línia i 20 dòlars per a cada línia posterior. El que significava que els descomptes s'aplicaven als 110 dòlars i no als 129 dòlars com abans.

Níquel i dimeing, però això és Sprint.

----------

CoMoMacUser va dir: Potser hauria canviat des que vaig marxar al febrer. Des de llavors no he comprovat els plans SERO. Feu clic per ampliar...
Dubto que hagi canviat. Aquests són membres del fòrum que tenen plans SERO des d'abans que Sprint els permetés els membres de la família.

Suposo que només vaig suposar que, com que no esmentaven els telèfons intel·ligents i sempre parlaven del que necessitaven per mantenir els seus plans SERO, no havien de pagar la tarifa de dades Premium.