Altres

iPod touch El jailbreak més fàcil que s'hagi fet mai: no cal ordinador!

Estat
No obert per a més respostes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Pròxim

Ves a la pàgina

VésPròxim Darrer P

ésser planetari

Cartell original
Oct 11, 2007
  • Oct 28, 2007
Gràcies a hdm de Metasploit, ara estem equipats amb el coneixement de com personalitzar els nostres propis exploits. El seu treball bàsic amb una execució de codi fiable ha fet possibles millors jailbreaks. És especialment admirable pel detall pedagògic que permet a tothom entendre millor les seves tècniques i els elements interns de l'aparell.

A partir del seu treball, he creat un tiff que fa jailbreak completament l'iPod, instal·la Installer.app i OpenSSH, juntament amb un programa fàcil d'activar/desactivar que us permet activar o desactivar SSH/SFTP/SCP tant per a finalitats de seguretat com d'estalvi de bateria. .

SummerBoard ja no està instal·lat perquè la darrera versió de Installer.app funciona bé i no requereix cap retoc.

Necessiteu una connexió wi-fi relativament estable per a això, ja que el vostre iPod es descarregarà un parell de megabytes d'informació.

Per tant, ara hi ha dos passos, un dels quals és opcional:

1. Restaura i/o actualitza el teu iPod/iPhone a una còpia nova del microprogramari 1.1.1. Probablement això no sigui necessari si no us heu fet massa problemes amb el vostre iPod.
2. A Safari al vostre iPod, visiteu dn.vc/jb (àlies per a http://www.slovix.com/touchfree/jb )

Safari es bloquejarà al cap d'un moment. Sembla que no passarà res durant uns 30 segons (per tant, tingueu paciència). Aleshores, l'iPod es reiniciarà automàticament i se us farà jailbreak!

És força bonic, al meu entendre, perquè és fàcil i independent de la plataforma (no importa si tens Mac o PC).

Probablement aquesta serà la manera més senzilla... fins que Apple solucioni el forat de seguretat del TIFF, així que gaudeix mentre puguis.

Posaré el codi font disponible per a qualsevol persona que contacti amb mi. És bastant trivial muntar miralls.

Ah, i P.S.: Un crit i un atrezzo per a rezn qui va ser el primer a aconseguir que una cosa com aquesta funcionés. La meva implementació és totalment independent i és més ordenada (ja que utilitza HTTP en comptes de requerir TCP i socat en brut), però ell va ser el primer, i el seu èxit em va impulsar a fer el meu.

Vídeo de com hauria de ser el procés: http://www.youtube.com/watch?v=RHHPVhDfxT8 D

David G.

10 d'abril de 2007


Alaska
  • Oct 28, 2007
És possible fer-ho i després restaurar-lo a un estat absolutament intacte, tant és així que? no sap i anul·la la meva garantia si l'he d'enviar per qualsevol motiu? P

parrotheadmjb

Mar 4, 2007
  • Oct 28, 2007
David G. va dir: És possible fer això i després restaurar-lo a un estat absolutament intacte, tant és així que no sap i anul·la la meva garantia si l'he d'enviar per qualsevol motiu?

feu clic a restaurar a itunes
Reaccions:Markgifford49 C

Corius

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
Hola

Vaig provar el http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL al meu ipod touch, Safari es va bloquejar i després l'ipod es va reiniciar, després del reinici es queda congelat al logotip d'Apple. No puc passar el logotip i tampoc no puc entrar en el mode de restauració, vaig enfonsar el meu ipod!

Qualsevol ajuda serà apreciada.

Gràcies. D

dschiller

7 de maig de 2007
  • Oct 28, 2007
Ho he provat després de molts intents infructuosos amb altres mètodes (vegeu aquest fil) i m'alegra dir que va funcionar! Això és fantàstic!

Felicitats al desenvolupador d'aquest!

Salutacions
Daniel M

mmfy

Oct 23, 2007
  • Oct 28, 2007
En Corius va dir: Hola

Vaig provar el http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL al meu ipod touch, Safari es va bloquejar i després l'ipod es va reiniciar, després del reinici es queda congelat al logotip d'Apple. No puc passar el logotip i tampoc no puc entrar en el mode de restauració, vaig enfonsar el meu ipod!

Qualsevol ajuda serà apreciada.

Gràcies.

dschiller va dir: He provat això després de molts intents infructuosos amb altres mètodes (vegeu aquest fil) i m'alegra dir que va funcionar! Això és fantàstic!

Felicitats al desenvolupador d'aquest!

Salutacions
Daniel

Així que funciona o no?? P

ésser planetari

Cartell original
Oct 11, 2007
  • Oct 28, 2007
En Corius va dir: Hola

Vaig provar el http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL al meu ipod touch, Safari es va bloquejar i després l'ipod es va reiniciar, després del reinici es queda congelat al logotip d'Apple. No puc passar el logotip i tampoc no puc entrar en el mode de restauració, vaig enfonsar el meu ipod!

Qualsevol ajuda serà apreciada.

Gràcies.

El primer reinici pot trigar fins a dos minuts, així que tingueu paciència. Si heu interromput el reinici, potser haureu de restaurar-lo. (Suposo que el dispositiu es va reiniciar automàticament) C

coreybox

Oct 28, 2005
  • Oct 28, 2007
va funcionar molt bé per a mi EL

LGShepherd

27 de juny de 2007
Teesside, Regne Unit
  • Oct 28, 2007
Acabo de fer això i funciona molt bé!

Tanmateix, tinc una pregunta, com puc afegir altres aplicacions a això? l'instal·lador en té un munt, però també m'agradaria tenir les aplicacions d'iPhone al meu tacte, com ho faria?

gràcies
Liam D

dschiller

7 de maig de 2007
  • Oct 28, 2007
LGShepherd va dir: acabo de fer això i funciona molt bé!

Tanmateix, tinc una pregunta, com puc afegir altres aplicacions a això? l'instal·lador en té un munt, però també m'agradaria tenir les aplicacions d'iPhone al meu tacte, com ho faria?

gràcies
Liam

Utilitzant iJailbreak per instal·lar les aplicacions d'iPhone podria treball, encara que no ho he provat. Si ho proveu, feu-nos saber si funciona.

Lixivial

a
13 de gener de 2005
Entre gats, gossos i ganes de passejar.
  • Oct 28, 2007
planetbeing va dir: És força bonic, al meu entendre, perquè és fàcil i independent de la plataforma (no importa si feu servir Mac o PC).

Sí, felicitats per la senzillesa. Però bonic no és el que jo etiquetaria com una falla de seguretat àmpliament documentada.

El vector més feble per atacar és l'element humà. La gent realment vol aplicacions al seu iPod touch i iPhone. Per a mi, aquesta no és una situació que titllaria de 'bella'. P

ésser planetari

Cartell original
Oct 11, 2007
  • Oct 28, 2007
Lixivial va dir: Sí, felicitats per la senzillesa. Però bonic no és el que jo etiquetaria com una falla de seguretat àmpliament documentada.

El vector més feble per atacar és l'element humà. La gent realment vol aplicacions al seu iPod touch i iPhone. Per a mi, aquesta no és una situació que titllaria de 'bella'.

Els hacks són bonics, els defectes no. Si voleu veure alguna cosa lleig, llegiu les especificacions de TIFF. El fet que només navegueu pel meu lloc web, puc fer el que vull al vostre dispositiu és òbviament molt perillós. Tan bon punt hagi revisat completament els pedaços que ara estan disponibles per a aquest forat de seguretat, els aplicaré automàticament. De moment, malgrat les advertències nefastes d'alguns professionals de la seguretat, no ha semblat res maliciós per explotar-los. Tot i això, no és inimaginable que algú eventualment pensi que tenir una botnet d'iPhone/iPod seria divertit. Haha.

Realment no estic segur a què estàs arribant amb el teu segon paràgraf. Vols dir que les persones que volen aplicacions de tercers no són 'belles'? Qui ets? Steve Jobs?

O estàs dient que, d'alguna manera, les persones que volen aplicacions de tercers al seu dispositiu són vulnerabilitats de seguretat. Això no és realment cert; les persones només són vulnerabilitats de seguretat quan actuen de manera insegura. Utilitzar l'explotació TIFF d'una font coneguda és tan arriscat com instal·lar un programa des d'una font coneguda. Després de tot, no sóc BonzaiBuddy. Tenir cura de no obrir correus electrònics o visitar llocs web de fonts fosques encara servirà per protegir les persones segures adequadament de moment (però no quan el programari maliciós comenci a aparèixer).

El desig de la gent de tenir aplicacions de tercers tendeix a fer que les vulnerabilitats de seguretat a l'iPhone i l'iPod touch apareguin més ràpid del que ho farien normalment, a causa de l'enorme quantitat d'esforç que la comunitat dedica a trobar esquerdes a l'armadura i a obrir-les de forma oberta. . Argumentar que això és dolent és com defensar la seguretat a través de l'obscuritat. Si els pirates informàtics actuals no troben aquests problemes mentre busquen maneres d'habilitar aplicacions de tercers i de fer-ne publicitat, alguns altres vendran aquestes vulnerabilitats als spammers i als propietaris de botnets.

En qualsevol cas, tots dos podem estar d'acord que tant l'iPhone com l'iPod touch són actualment lamentables en termes de seguretat. Només trobo els teus altres comentaris, bé, confusos.

malgreg

13 d'agost de 2007
  • Oct 28, 2007
GUAU! Bona feina en aquest hack i, a diferència del noi que hi ha unes quantes publicacions per sobre meu, estic d'acord amb tu que això està molt ben fet. Això estalviarà un munt de mals de cap a molta gent, i sé que si he de restaurar el meu iPod, utilitzaré aquest mètode per shure. És compatible amb l'iPhone, suposo? EL

lupka

set 30, 2007
  • Oct 28, 2007
Vaig fer el meu jailbreak de la manera més difícil fa unes setmanes, però és genial veure alguna cosa així. AMB

zagnutts

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
Problemes amb el jailbreaking

Vaig poder visitar http://www.slovix.com/touchfree/jb/ en safari. Semblava que tot funcionava bé. El navegador es va tancar i l'iphone es va reiniciar. Però després del reinici, res ha canviat. Alguna suggerència? Acabo de rebre el telèfon i fins i tot he fet una restauració. P

ésser planetari

Cartell original
Oct 11, 2007
  • Oct 28, 2007
zagnutts va dir: Vaig poder visitar http://www.slovix.com/touchfree/jb/ en safari. Semblava que tot funcionava bé. El navegador es va tancar i l'iphone es va reiniciar. Però després del reinici, res ha canviat. Alguna suggerència? Acabo de rebre el telèfon i fins i tot he fet una restauració.

Estàs utilitzant un iPhone, oi? Estàs activat?

També proveu de reiniciar el dispositiu de nou. Tampoc et farà mal si intentes tornar a visitar l'URL. Si aquestes accions no funcionen, torna aquí i digues-m'ho perquè és molt estrany. C

Corius

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
Vaig interrompre el procés de reinici després de l'error del safari :S

Puc entrar al mode de restauració i el meu PC reconeix i prova de 'restaurar i actualitzar', però iTunes m'està donant 'No s'ha pogut restaurar l'iPod. No hi ha prou memòria disponible'.

Estic una mica perdut aquí. J

jigimu

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
Això va ser fàcil!

Sí, va funcionar bé sense cap problema!! Gràcies al Geek responsable D

dxerboy

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
Per a mi: la tercera vegada va ser l'encant per a mi. Hack molt molt dolç. Salut! AMB

zagnutts

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
planetbeing va dir: Estàs utilitzant un iPhone, oi? Estàs activat?

També proveu de reiniciar el dispositiu de nou. Tampoc et farà mal si intentes tornar a visitar l'URL. Si aquestes accions no funcionen, torna aquí i digues-m'ho perquè és molt estrany.

Estic fent servir un iPhone però no estic activat. He provat de reiniciar-lo de nou, però res. S

Shnoops

Oct 28, 2007
  • Oct 28, 2007
pregunta ràpida

Ara diguem que faig servir aquest expoil per obtenir l'aplicació d'instal·lador i tal. ara wen Apple sona el firmware més nou, podré fer una restauració i després podré actualitzar-lo?

Lixivial

a
13 de gener de 2005
Entre gats, gossos i ganes de passejar.
  • Oct 28, 2007
planetbeing va dir: Tot i que, no és inimaginable que algú eventualment pensi que tenir una botnet d'iPhone/iPod seria divertit.

Estava pensant més com corrompre la banda base o confondre el nvram (mode d'usuari únic): paràmetres que una restauració *no* arreglarà. Però sí, qualsevol intenció maliciosa.

De totes maneres, demano disculpes perquè probablement he llegit malament el teu comentari que vaig citar inicialment. Em sembla interessant que en aquest cas, que és la definició mateixa d''execució de codi remota', els pirates informàtics basats en aquest defecte siguin elogiats amb un gran aplaudiment. Només estic pensant en què hauria passat si això fos un error de Mac OS X i un expert en seguretat l'hagués revelat al públic com un problema important amb libtiff.

planetbeing va dir: No estic realment segur a què estàs arribant amb el teu segon paràgraf. Vols dir que les persones que volen aplicacions de tercers no són 'belles'? Qui ets? Steve Jobs?

... Argumentar que això és dolent és com defensar la seguretat a través de l'obscuritat.

No, (la perspectiva de) aplicacions de tercers és per això que vaig comprar el meu iPhone el 29 de juny.

De totes maneres, deia que el profund desig de la gent d'un mètode de jailbreak fàcil d'utilitzar fa que l'enginyeria social sigui encara més fàcil del que ja és. Les perspectives d'un dispositiu que tingui i depèn molt de la càmera, el micròfon i el teclat són una mina d'or de dades. Jo no ho deia o ho faria passar, però més que això podria (que indica l'obvi... òbviament.) I no us volia dir que heu creat un programari maliciós, però estava donant precaució general a seguir cegament les proclames de la gent sobre la seva manera de fer jailbreak l'iPhone. Això és tot.

No volia segrestar el teu fil, però jo mateix no estava exactament segur de què volies dir amb el teu comentari original, així que és per això que vaig respondre en primer lloc. Estic d'acord que aquest mètode sembla ser la implementació més fàcil que he vist, i reiteraré la meva felicitació pels vostres esforços. P

ésser planetari

Cartell original
Oct 11, 2007
  • Oct 29, 2007
Lixivial va dir: No volia segrestar el teu fil, però jo mateix no estava exactament segur de què volies dir amb aquest comentari. Estic d'acord que aquest mètode sembla la implementació més fàcil que he vist, i reiteraré la meva felicitació pels vostres esforços.

Oh no, està bé. Només volia fer aquests punts de totes maneres durant una estona i necessitava treure-ho, haha. Ho sento haver estat a l'extrem receptor! D

droogie69

Oct 29, 2007
  • Oct 29, 2007
hola gràcies aquest treball genial per a mi
Vaig poder piratejar-lo, però com puc editar/afegir el meu calendari?
i una cosa més, com puc obtenir l'aplicació de notes també C

Corius

Oct 28, 2007
  • Oct 29, 2007
Finalment, vaig poder restaurar l'Ipod, tornaré a provar el pirateig més tard.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Pròxim

Ves a la pàgina

VésPròxim Darrer
Estat
No obert per a més respostes.