Fòrums

Diferència de 30 FPS vs 60 FPS per a la feina d'oficina?

M

mk313

Cartell original
Feb 6, 2012
  • 22 de maig de 2020
En resum, notaria alguna diferència entre 30 FPS i 60 FPS en un monitor per a la feina normal d'oficina. No jugo a jocs i rarament veig vídeos. Crec que estaré bé, però volia veure si algú amb més experiència podia entrar. 1

1193001

Cancel·lat
set 30, 2019
  • 22 de maig de 2020
mk313 va dir: En resum, notaria alguna diferència entre 30 FPS i 60 FPS en un monitor per a la feina normal d'oficina. No jugo a jocs i rarament veig vídeos. Crec que estaré bé, però volia veure si algú amb més experiència podia entrar. Feu clic per ampliar...
No crec que facin monitors de 30 fps jejeje, vols dir 60 vs 120 vs 144. Diria que si vols suavitat, encara que només funcioni a l'ordinador, sempre va a 120 hz, és molt millor que 60 hz, 60 hz només és tartamudejant i, sincerament, una vegada. Si aneu a 120 Hz, començareu a veure com de dolents són els 60 Hz per a les pantalles
Reaccions:mk313 M

mk313

Cartell original
Feb 6, 2012


  • 22 de maig de 2020
Gràcies. Per això us necessito nois. Agraeixo l'aclariment. L'acabo de mirar i tens raó. Volia dir 60 hz. Gràcies 1

1193001

Cancel·lat
set 30, 2019
  • 22 de maig de 2020
mk313 va dir: Gràcies. Per això us necessito nois. Agraeixo l'aclariment. L'acabo de mirar i tens raó. Volia dir 60 hz. Gràcies Feu clic per ampliar...
Definitivament, no val la pena anar a 30 Hz, això només és bo per a un vídeo que és horrible per al temps de resposta per al treball. notareu només retard i tartamudeig fent això. Diria que un mínim de 60 hz mai no baixa de 60 no val la pena M

mk313

Cartell original
Feb 6, 2012
  • 22 de maig de 2020
sona bé. Buscaré un monitor de 120 Hz. Agraeix l'ajuda

chrfr

Jul 11, 2009
  • 22 de maig de 2020
mk313 va dir: sona bé. Buscaré un monitor de 120 Hz. Agraeix l'ajuda Feu clic per ampliar...
60 Hz és més que satisfactori per gairebé tot. 30 Hz té una resposta notablement lenta i un efecte de parpelleig.
Reaccions:mk313 M

mk313

Cartell original
Feb 6, 2012
  • 22 de maig de 2020
chrfr va dir: 60Hz és més que satisfactori per gairebé tot. 30 Hz té una resposta notablement lenta i un efecte de parpelleig. Feu clic per ampliar...
Gràcies pels comentaris. Sembla que la majoria dels monitors que estic veient són de 60 Hz, de manera que sembla el que acabaré. És bo saber que hauria de ser suficient i mantenir-se allunyat de qualsevol cosa inferior. J

jpadhiyar

Oct 15, 2012
Ahmedabad, Índia
  • 23 de maig de 2020
La taxa d'actualització indica el nombre de vegades que s'actualitza una pantalla en un segon. Així, a la pantalla de 120 Hz, la pantalla s'actualitza 120 vegades cada segon.

En general, és difícil notar l'actualització dels píxels, ja que és tan ràpid. I sí, 120 Hz és increïble per a jocs i tot, sens dubte és més ràpid que els 60 Hz. Us suggeriria si podeu provar tots dos, especialment amb les aplicacions que utilitzareu regularment.
Reaccions:1193001 i mk313

Fishrman

Feb 20, 2009
  • 23 de maig de 2020
Vols 60 Hz...
Reaccions:mk313 M

mk313

Cartell original
Feb 6, 2012
  • 23 de maig de 2020
Gràcies a tots. Sembla que els he de comprovar en persona abans de fer qualsevol compra. Agraeixo les indicacions i la informació. 1

1193001

Cancel·lat
set 30, 2019
  • 23 de maig de 2020
jpadhiyar va dir: La taxa d'actualització significa el nombre de vegades que s'actualitza una pantalla en un segon. Així, a la pantalla de 120 Hz, la pantalla s'actualitza 120 vegades cada segon.

En general, és difícil notar l'actualització dels píxels, ja que és tan ràpid. I sí, 120 Hz és increïble per a jocs i tot, sens dubte és més ràpid que els 60 Hz. Us suggeriria si podeu provar tots dos, especialment amb les aplicacions que utilitzareu regularment. Feu clic per ampliar...
Sí, el desplaçament a 120 Hz és el primer que notareu
Reaccions:jpadhiyar

chrfr

Jul 11, 2009
  • 23 de maig de 2020
mk313 va dir: Gràcies a tots. Sembla que els he de comprovar en persona abans de fer qualsevol compra. Agraeixo les indicacions i la informació. Feu clic per ampliar...
No tots els Mac admeten ni tan sols 120 Hz. No em quedaria massa atrapat amb les taxes de refresc per sobre de 60 Hz per a la feina d'oficina.