Fòrums

iPhone 7 Plus: danys per aigua a la dutxa

S

ScubaGuy

Cartell original
Oct 7, 2016
Sant Josep
  • Oct 7, 2016
He estat un lector diari de MacRumors durant molt de temps. Vaig decidir crear un compte per escriure aquesta publicació, ja que vull ser transparent sobre el meu problema amb la resistència a l'aigua de l'iPhone 7 (Plus). A més, aquesta és la primera vegada que em sento decebut per Apple. S'actualitzarà per qualsevol resposta d'Apple.

Vaig comprar un iPhone 7 Plus (24/09) a la botiga local d'Apple. Sovint el porto amb mi sota la dutxa per escoltar música. Mai deixo caure, nedo ni faig coses boges de YouTube amb el meu iPhone. També tinc una funda de silicona per protegir-la. No hi ha danys importants, només un desgast d'ús habitual menor. La funda s'elimina cada vegada que l'iPhone contacta amb aigua. Sempre faig copes al meu iPhone amb una tovallola després de la dutxa. No obriu mai la safata de la SIM: l'última persona era el venedor d'Apple a la botiga quan la vaig rebre.

Tot va funcionar molt bé fins dimecres passat (10/05). Unes 3 hores després de dutxar-me, el hàptic/tàptic/vibrador va deixar de funcionar. Això significa que no hi ha cap comentari per a la premsa del 'botó' d'inici. Hores després, la cantonada inferior esquerra es va convertir en groc tènue. Sense condensació. Immediatament vaig fer una aplicació amb Genius Bar. El més aviat va ser divendres (10/07) al migdia.

Em vaig trobar amb la noia Genius (era simpàtica) i li vaig explicar com més amunt. Va fer un diagnòstic i va confirmar que la pantalla era problemàtica. A continuació, va comprovar la safata SIM i va confirmar danys per aigua. Immediatament va citar 349 dòlars + impostos per a un reemplaçament (no he rebut Care+). Va afirmar repetidament que 7 (Plus) són resistents a l'aigua, no a prova d'aigua. Soc conscient per la classificació IP67: hauria de suportar la dutxa. Vaig discutir amb ella sobre la publicitat i Keynote (més sobre això a continuació), va semblar no sé què fer i el millor que va poder dir va ser 'Sempre hi ha risc'. Al final, vam acordar escriure un comentari a apple.com/feedback

Poques coses amb les quals no estic satisfet:
1. Anuncis i Keynote amb imatges clares de gravació de vídeo a la piscina. La meva experiència no ho reflecteix. No puc pensar res més que publicitat falsa.
2. Al lloc web d'Apple, a la nota a peu de pàgina: 'La resistència a les esquitxades, l'aigua i la pols no són condicions permanents i la resistència pot disminuir com a resultat del desgast normal'. El meu iPhone tenia 12 dies! Una resistència reduïda després d'un any d'ús pot ser acceptable per a mi, però 12 dies?
3. Sembla que Apple no reconeix les variacions de fabricació. Els danys causats per l'aigua de la dutxa poden ser extremadament rars, però no impossibles. Sí, hi ha un risc, però crec que els consumidors són responsables de tots els riscos. Aigua? 349 dòlars, ho sento. És nou? Com va entrar aigua dins? No importa - danys accidentals - 349 dòlars.
4. Vaig declarar que vaig comprar l'iPhone el dia 24 i el rebut confirma la meva declaració. Per motius desconeguts, l'autorització de treball de Genius Bar reclama el 23è. Com??
5. El cost de la reparació no és el motiu: la resistència a l'aigua i la política d'Apple ho són.

Spoiler:Fotos com a prova




ansietat clau

23 de novembre de 2011


  • Oct 7, 2016
ScubaGuy. Nom d'usuari adequat.

És resistent a l'aigua, no impermeable. Apple va declarar que els danys líquids no estan coberts per la garantia.

Vas portar el telèfon a la dutxa amb tu. D'això se'n diu un destí temptador. Fins i tot podríeu haver-lo mantingut fora de la dutxa i escoltar música. Potser he comprat un altaveu Bluetooth. Va deixar la porta oberta. Fins i tot tarareades per a tu mateix.

A més, la conferència no mostrava a ningú gravant un vídeo en una piscina. Els mostrava caient en un. Si la conferència mostrés algú a la banyera, equipat amb un ànec de goma, cantant al seu iPhone mentre el fregaven amb aigua calenta, potser ho entenc.
Reaccions:mthomas184 i dictoresno

davetheduke

Oct 4, 2016
Rye, EUA
  • Oct 7, 2016
ScubaGuy va dir: He estat un lector diari de MacRumors durant molt de temps. Vaig decidir crear un compte per escriure aquesta publicació, ja que vull ser transparent sobre el meu problema amb la resistència a l'aigua de l'iPhone 7 (Plus). A més, aquesta és la primera vegada que em sento decebut per Apple. S'actualitzarà per qualsevol resposta d'Apple.

Vaig comprar un iPhone 7 Plus (24/09) a la botiga local d'Apple. Sovint el porto amb mi sota la dutxa per escoltar música. Mai deixo caure, nedo ni faig coses boges de YouTube amb el meu iPhone. També tinc una funda de silicona per protegir-la. No hi ha danys importants, només un desgast d'ús habitual menor. La funda s'elimina cada vegada que l'iPhone contacta amb aigua. Sempre faig copes al meu iPhone amb una tovallola després de la dutxa. No obriu mai la safata de la SIM: l'última persona era el venedor d'Apple a la botiga quan la vaig rebre.

Tot va funcionar molt bé fins dimecres passat (10/05). Unes 3 hores després de dutxar-me, el hàptic/tàptic/vibrador va deixar de funcionar. Això significa que no hi ha cap comentari per a la premsa del 'botó' d'inici. Hores després, la cantonada inferior esquerra es va convertir en groc tènue. Sense condensació. Immediatament vaig fer una aplicació amb Genius Bar. El més aviat va ser divendres (10/07) al migdia.

Em vaig trobar amb la noia Genius (era simpàtica) i li vaig explicar com més amunt. Va fer el diagnòstic i va confirmar que la pantalla era problemàtica. A continuació, va comprovar la safata SIM i va confirmar danys per aigua. Immediatament va citar 349 dòlars + impostos per a un reemplaçament (no he rebut Care+). Va afirmar repetidament que 7 (Plus) són resistents a l'aigua, no a prova d'aigua. Soc conscient per la classificació IP67: hauria de suportar la dutxa. Vaig discutir amb ella sobre la publicitat i Keynote (més sobre això a continuació), va semblar no sé què fer i el millor que va poder dir va ser 'Sempre hi ha risc'. Al final, vam acordar escriure un comentari a apple.com/feedback

Poques coses amb les quals no estic satisfet:
1. Anuncis i Keynote amb imatges clares de gravació de vídeo a la piscina. La meva experiència no ho reflecteix. No puc pensar res més que publicitat falsa.
2. Al lloc web d'Apple, a la nota a peu de pàgina: 'La resistència a les esquitxades, l'aigua i la pols no són condicions permanents i la resistència pot disminuir com a resultat del desgast normal'. El meu iPhone tenia 12 dies! Una resistència reduïda després d'un any d'ús pot ser acceptable per a mi, però 12 dies?
3. Sembla que Apple no reconeix les variacions de fabricació. Els danys causats per l'aigua de la dutxa poden ser extremadament rars, però no impossibles. Sí, hi ha un risc, però crec que els consumidors són responsables de tots els riscos. Aigua? 349 dòlars, ho sento. És nou? Com va entrar aigua dins? No importa - danys accidentals - 349 dòlars.
4. Vaig declarar que vaig comprar l'iPhone el dia 24 i el rebut confirma la meva declaració. Per motius desconeguts, l'autorització de treball de Genius Bar reclama el 23è. Com??
5. El cost de la reparació no és el motiu: la resistència a l'aigua i la política d'Apple ho són.

Spoiler:Fotos com a prova




L'afegit és molt enganyós, Apple no és l'únic, la política de Samsung és exactament la mateixa! Si el vostre telèfon es fa malbé per l'aigua, és el vostre problema. Molts dels telèfons S7 s'han ofegat i estic segur que ho veurem per a l'iphone a mesura que passi el temps.

rocknblogger

2 d'abril de 2011
Nova Jersey
  • Oct 7, 2016
He d'estar d'acord amb @keysofanxiety que mai portaria el meu iPhone a la dutxa, independentment de la qualificació quan Apple digui clarament que no garantirà danys per aigua. Una cosa és treure la mà de la dutxa per canviar el volum o la pista, però una altra història és portar-la a la dutxa. A més, sembla que t'has dutxat amb ell cada vegada que et vas dutxar i per a mi això no és raonable. La calor, la humitat i l'aigua probablement van jugar un paper important amb l'ús repetit.
Reaccions:Rok73, miss.manson i keysofanxiety

davetheduke

Oct 4, 2016
Rye, EUA
  • Oct 7, 2016
keysofanxiety va dir: ScubaGuy. Nom d'usuari adequat.

És resistent a l'aigua, no impermeable. Apple va declarar que els danys líquids no estan coberts per la garantia.

Vas portar el telèfon a la dutxa amb tu. D'això se'n diu un destí temptador. Fins i tot podríeu haver-lo mantingut fora de la dutxa i escoltar música. Potser he comprat un altaveu Bluetooth. Va deixar la porta oberta. Fins i tot tarareades per a tu mateix.

A més, la conferència no mostrava a ningú gravant un vídeo en una piscina. Els mostrava caient en un. Si la conferència mostrés algú a la banyera, equipat amb un ànec de goma, cantant al seu iPhone mentre el fregaven amb aigua calenta, potser ho entenc.
Això també és cert amb tota justícia. Però molta gent encara pensa que pot anar a nedar amb ella, la meva filla em va dir el mateix.
Reaccions:mrex

ansietat clau

23 de novembre de 2011
  • Oct 7, 2016
Davetheduke va dir: Això també és cert amb tota justícia. Però molta gent encara pensa que pot anar a nedar amb ella, la meva filla em va dir el mateix.

No és culpa d'Apple que la gent no llegeixi els termes.
Reaccions:Rok73 S

ScubaGuy

Cartell original
Oct 7, 2016
Sant Josep
  • Oct 7, 2016
rocknblogger va dir: He d'estar d'acord amb @keysofanxiety que mai portaria el meu iPhone a la dutxa, independentment de la qualificació, quan Apple indica clarament que no garantirà danys per aigua. Una cosa és treure la mà de la dutxa per canviar el volum o la pista, però una altra història és portar-la a la dutxa. A més, sembla que t'has dutxat amb ell cada vegada que et vas dutxar i per a mi això no és raonable. La calor, la humitat i l'aigua probablement van jugar un paper important amb l'ús repetit.

No m'ho prenc cada cop que em dutxo; Ho prenc sovint. A més, no estava just sota la dutxa (aquest és el meu cos!).

Parlant d'anuncis, si la qualificació és enganyosa i l'iPhone 7 (Plus) no és tan resistent, llavors quin sentit té crear un telèfon resistent a l'aigua? paraula de moda de màrqueting?

Edita: IP67 és molt més alt que la polvorització (IPx3), les esquitxades (IPx4), els raigs d'aigua (IPx5 IPx6). Si Apple no enganya, no haurien de valorar 7 (Plus) com a IP67.
Reaccions:senyoreta.manson

ansietat clau

23 de novembre de 2011
  • Oct 7, 2016
ScubaGuy va dir: No m'ho prenc cada cop que em dutxo; Ho prenc sovint. A més, no estava just sota la dutxa (aquest és el meu cos!).

Parlant d'anuncis, si la qualificació és enganyosa i l'iPhone 7 (Plus) no és tan resistent, llavors quin sentit té crear un telèfon resistent a l'aigua? paraula de moda de màrqueting?

No és una paraula de moda. Vol dir si tens un líquid accident , hi ha una gran probabilitat que no s'enganxi i no us haureu de preocupar.

No el van comercialitzar com a acompanyant dels vostres meravellosos viatges aquàtics.
Reaccions:Rok73 S

ScubaGuy

Cartell original
Oct 7, 2016
Sant Josep
  • Oct 7, 2016
keysofanxiety va dir: No és una paraula de moda. Vol dir si tens un líquid accident , hi ha una gran probabilitat que no s'enganxi i no us haureu de preocupar.

No el van comercialitzar com a acompanyant dels vostres meravellosos viatges aquàtics.

Per tant, totes les classificacions impermeables signifiquen 'sobreviure i operativa', no 'sobreviure, operativa i sense cap dany'?

Les empreses de telèfons haurien de seguir les companyies de rellotges de busseig...

ansietat clau

23 de novembre de 2011
  • Oct 7, 2016
ScubaGuy va dir: Llavors, totes les classificacions impermeables significa 'sobreviure i operativa', no 'sobreviure, operativa i sense danys en absolut'?

No, les classificacions d'impermeable significa que encara no hauríeu de pensar que és apropiat dutxar-vos amb el vostre dispositiu de 800 £ i ni tan sols treure AppleCare.

Dutxar-se regularment amb el telèfon, només per culpar a Apple que s'ha fet malbé per l'aigua, és ridícul. Accepta que va ser un error de criteri i segueix endavant.
Reaccions:Agile55, Rok73, AppleDior31 i 1 persona més S

ScubaGuy

Cartell original
Oct 7, 2016
Sant Josep
  • Oct 7, 2016
keysofanxiety va dir: No, les classificacions d'impermeabilització signifiquen que encara no hauríeu de pensar que és adequat dutxar-vos amb el vostre dispositiu de 800 £ i ni tan sols treure AppleCare.

Dutxar-se regularment amb el telèfon, només per culpar a Apple que s'ha fet malbé per l'aigua, és ridícul. Accepta que va ser un error de criteri i segueix endavant.

Ho sentim, però els altaveus UE Boom tenen la mateixa classificació i la gent els exposa amb líquid sense danys.

Desnivell

7 de desembre de 2007
Els Adirondacks.
  • Oct 8, 2016
Has fet servir l'aigua equivocada.
Reaccions:tubeexperience, Rok73 i miss.manson EL

llegeixo.andres.21

Oct 14, 2008
Centre d'Atenció
  • Oct 8, 2016
Glideslope va dir: Has fet servir l'aigua equivocada.

Només s'està dutxar malament.
Reaccions:tubeexperience, pippakay, Rok73 i 1 persona més

Desnivell

7 de desembre de 2007
Els Adirondacks.
  • Oct 8, 2016
leo.andres.21 va dir: S'està dutxar malament.

Sí, molt millor. Reaccions:experiència del tub M

mattysmith118

Oct 6, 2016
Sud-oest de Gal·les
  • Oct 8, 2016
Hi ha un problema per portar-lo a la dutxa. Les dutxes poden produir una gran quantitat de vapor que pot arribar a llocs més estrets a diferència de l'aigua quan és líquida. Intentaria evitar qualsevol lloc on hi hagi vapor, ja que és més arriscat que abocar-hi aigua. Només una mica de cap
Reaccions:LewisChapman, miss.manson, mrex i 2 més EN

wxman2003

Suspès
12 d'abril de 2011
  • Oct 8, 2016
Heu de llegir les especificacions tècniques.

Requisits ambientals
  • Temperatura ambient de funcionament: 32 ° a 95 ° F (0 ° a 35 ° C)
  • Temperatura no operativa: -4° a 113° F (-20° a 45° C)
  • Humitat relativa: 5% a 95% sense condensació

Jo apostaria que la temperatura de l'aigua de la dutxa era més càlida que els 95 graus.
I, per descomptat, la humitat relativa era probablement del 100% I condensant.
Reaccions:Agile55, Rok73, keysofanxiety i 3 més

banda de germans

Oct 14, 2007
UK
  • Oct 9, 2016
Tinc un Samsung Galaxy s7 edge.

La manera com ho veig és.....

en lloc de pensar que no puc atendre aquesta trucada mentre plou perquè una gota de pluja que colpeja un port fregirà el meu telèfon ha canviat a ara puc pensar que hauria estigueu bé, ja que és resistent a l'aigua.

Un anunci al Regne Unit de l's7 edge és un noi que tira el seu telèfon de l'aigüera de la cuina al bol d'aigua per rentar. L'aspecte d'horror de la seva cara, ja que està bé, ja que és resistent a l'aigua, és una mica enganyós. Segueixo buscant algun tipus d'exempció de responsabilitat a l'anunci de televisió!

Estic amb la majoria de l'opinió sobre que portar el telèfon a la dutxa, ja sigui un iPhone 7 o s7 edge, és una cosa que s'emprende perquè els propietaris arrisquen i hauria de ser una decisió informada.

Absrnd

a
15 d'abril de 2010
Plana
  • Oct 9, 2016
Deixar caure l'iPhone a l'aigua és una cosa totalment diferent que posar-lo a una habitació amb vapor i potser entrar en contacte amb mans ensabonades.

I us heu recordat de no connectar el connector del llamp a l'iPhone durant almenys 5 hores després de l'exposició a l'aigua?

T'has equivocat i intentes sortir de pagar pel teu error,
no culpes a Apple, sinó a tu mateix per assumir massa Reaccions:mattysmith118 i keysofanxiety C

C DM

macrumors Sandy Bridge
Oct 17, 2011
  • Oct 13, 2016
mazdamiata210 va dir: Necessitem una lliçó de ciències aquí...



El vapor d'aigua és vapor, ja que sembla que no tens coneixements bàsics.
I això és per mostrar què?

Tyler23

2 de desembre de 2010
Atlanta, GA
  • Oct 13, 2016
C DM va dir: I això és per mostrar què?

El vapor penetraria més fàcilment que l'aigua.
Reaccions:mattysmith118 S

espinergia

Oct 16, 2016
  • Oct 16, 2016
ScubaGuy va dir: He estat un lector diari de MacRumors durant molt de temps. Vaig decidir crear un compte per escriure això (...)
Jo també. I he creat el meu compte específicament per agrair-te la publicació en línia de la teva història de la dutxa. M'ho vaig passar genial llegint-lo. Fins i tot he de riure una mica mentre escric això. Gràcies pel riure