Fòrums

Estoig dur vs suau? Què protegirà millor el telèfon?

S

saridevenis1

Cartell original
Feb 1, 2020
  • Feb 9, 2020
Estic mirant alguns casos per a l'iphone 11 pro, alguns són tots de TPU (plàstic tou) i d'altres tenen PC (plàstic dur) amb TPU a les vores. Em temo que si tinc el que té l'esquena dura podria ratllar el telèfon. Què protegeix millor amb les caigudes i seria menys probable que es rasqui el telèfon? Plàstic tou híbrid o recte?

Vortex infinit

Mar 6, 2015
  • Feb 9, 2020
Jo mateix faig servir fundes de silicona llises, clares i suaus. Crec que com més rígid sigui la funda, més grans són les forces d'impacte que es tradueixen al teu telèfon. Mai danyaran el telèfon i són barats de substituir. Substitueixo el moment en què comencen a decolorar-se, mostren signes d'enduriment i/o quan l'he caigut i la gota ha trencat la caixa. Quan la caixa estigui esquerdada, ja no tindrà el mateix impacte (suposant que aterre al mateix lloc o similar).

Es redueix al que realment voleu el cas.

PS L'iPhone té un cop de càmera molt dur i, de fet, aquest cop pot ratllar altres coses, així que cal tenir en compte alguna cosa més en cas que tingueu un iPad.

PPS El cop de la càmera significa que l'iPhone no està a ras de superfícies planes, com ara els escriptoris, i com a tal es trenca si l'utilitzeu a un escriptori. Si l'utilitzeu molt en un escriptori, com jo, aconseguiu una funda que ho aplani.
Reaccions:saridevenis1 S

saridevenis1

Cartell original
Feb 1, 2020


  • Feb 9, 2020
Infinite Vortex va dir: Jo mateix faig servir fundes de silicona senzilles, clares i suaus. Crec que com més rígid sigui la funda, més grans són les forces d'impacte que es tradueixen al teu telèfon. Mai danyaran el telèfon i són barats de substituir. Substitueixo el moment en què comencen a decolorar-se, mostren signes d'enduriment i/o quan l'he caigut i la gota ha trencat la caixa. Quan la caixa estigui esquerdada, ja no tindrà el mateix impacte (suposant que aterre al mateix lloc o similar).

Es redueix al que realment voleu el cas.

PS L'iPhone té un cop de càmera molt dur i, de fet, aquest cop pot ratllar altres coses, així que cal tenir en compte alguna cosa més en cas que tingueu un iPad.

PPS El cop de la càmera significa que l'iPhone no està a ras de superfícies planes, com ara els escriptoris, i com a tal es trenca si l'utilitzeu a un escriptori. Si l'utilitzeu molt en un escriptori, com jo, aconseguiu una funda que ho aplani. Feu clic per ampliar...
Vols dir que els estoigs més suaus es tornen durs i poden trencar-se o estàs parlant de casos durs que s'esquerden? Quin prefereixes?

Vortex infinit

Mar 6, 2015
  • Feb 9, 2020
Em refereixo a casos tous. Segons els materials es poden endurir amb l'edat i/o amb excés de llum solar. No sóc fan dels casos difícils. S

saridevenis1

Cartell original
Feb 1, 2020
  • Feb 9, 2020
Infinite Vortex va dir: Em refereixo a casos tous. Segons els materials es poden endurir amb l'edat i/o amb excés de llum solar. No sóc fan dels casos difícils. Feu clic per ampliar...
Estic d'acord, coneixeu algun cas que sigui suau per dins però dur per fora?

Jxdawg

17 de desembre de 2019
  • Feb 9, 2020
saridevenis1 va dir: Estic d'acord, coneixeu algun cas que sigui suau per dins però dur per fora? Feu clic per ampliar...

Armadura dura de Spigen. El meu punt de partida!
Reaccions:CreamEggBear S

saridevenis1

Cartell original
Feb 1, 2020
  • Feb 9, 2020
Jxdawg va dir: Spigen Tough Armor. El meu punt de partida! Feu clic per ampliar...
Gràcies, sembla força bé, però em pregunto si és massa gruixut. Quan els telèfons es ratllen d'una funda, sol ser la part posterior o els costats del telèfon els que es rasquen?

Bandaman

28 d'agost de 2019
  • Feb 9, 2020
Tinc una funda Spigen Liquid Crystal (que és una funda suau) i fins ara he fet girar el meu iPhone 11 Pro Max per terra unes 15 vegades perquè sóc un torpe de proporcions èpiques i el meu telèfon està bé. La meva mare s'ha trencat el protector de pantalla una vegada a la setmana durant els darrers mesos, així que tenia la sospita que era el seu cas, així que li vaig recomanar aquest cas i fa un mes i el seu protector de pantalla ha anat bé malgrat les nombroses caigudes. Personalment, és el millor estoig que he tingut mai i és un estoig de perfil relativament prim. Molt content amb això. Com a avantatge, és molt clar, així que encara puc gaudir de l'aspecte original del disseny de l'iPhone en la seva major part. A

aue123

24 de gener de 2019
ohio
  • Feb 9, 2020
Les fundes de silicona de poma són decents durant aproximadament un any, vaig tenir una esquerda a la part inferior perquè solia jugar-hi tot el temps
Reaccions:AE14

JPack

Mar 27, 2017
  • Feb 10, 2020
La resposta breu és que voleu un cas dur i suau.

Només una funda suau de silicona es comprimirà fins a un punt determinat i després transferirà la força al telèfon. Una caixa de plàstic ABS dur no comprimirà gaire, però ajuda a distribuir les forces.

És per això que els bons estoigs estan fets de dues peces separades: una closca dura unida a una capa suau.
Reaccions:BigMcGuire N

ara ho veig

2 de gener de 2002
  • Feb 10, 2020
Sóc un defensor incondicional d'aconseguir un cas que faci impossible deixar caure el telèfon en primer lloc. Ja saps, els que tenen un llaç a la part posterior per lliscar el dit. Aleshores, no importa de què està fet la funda, ja que és impossible deixar caure el telèfon.
Cas Loopy A

ab2c4

set 21, 2013
  • Feb 10, 2020
Bandaman va dir: Tinc una funda Spigen Liquid Crystal (que és una funda suau) i fins ara he fet girar el meu iPhone 11 Pro Max per terra unes 15 vegades perquè sóc un torpe de proporcions èpiques i el meu telèfon és bé. La meva mare s'ha trencat el protector de pantalla una vegada a la setmana durant els darrers mesos, així que tenia la sospita que era el seu cas, així que li vaig recomanar aquest cas i fa un mes i el seu protector de pantalla ha anat bé malgrat les nombroses caigudes. Personalment, és el millor estoig que he tingut mai i és un estoig de perfil relativament prim. Molt content amb això. Com a avantatge, és molt clar, així que encara puc gaudir de l'aspecte original del disseny de l'iPhone en la seva major part. Feu clic per ampliar...
Diries que aquest estoig és adherent o relliscós?

Bandaman

28 d'agost de 2019
  • Feb 10, 2020
ab2c4 va dir: Diríeu que aquest cas és adherent o relliscós? Feu clic per ampliar...
Em fa adherència, però tinc un 11 Pro Max i unes mans petites, així que...

hewastl286

18 de novembre de 2019
  • Feb 11, 2020
Jo faig servir la funda Spigen Cristal i la funda de cuir d'Apple... M'agrada canviar la funda cada dia o alguna cosa així.. No vaig tenir problemes fins i tot amb la funda Spigen suau i la funda de cuir Apple... A

ab2c4

set 21, 2013
  • Feb 11, 2020
Bandaman va dir: M'agafa, però tinc un 11 Pro Max i unes mans petites, així que... Feu clic per ampliar...
Agraeixo els comentaris. Busco un cas clar que tingui molt d'adherència. Abans tenia un estoig dur clar Speck i era molt relliscós, ho odiava per aquest motiu.

Bandaman

28 d'agost de 2019
  • Feb 11, 2020
ab2c4 va dir: Agraeixo els comentaris. Busco un cas clar que tingui molt d'adherència. Abans tenia un estoig dur clar Speck i era molt relliscós, ho odiava per aquest motiu. Feu clic per ampliar...
Em funciona, però no és tan adherent com altres casos que he tingut. R

remington79

11 d'abril de 2020
  • 19 d'abril de 2020
Jo faig servir un Otterbox Defender Pro. Té una goma suau a l'exterior i una closca dura. L'he deixat caure sense danys i hi ha vídeos de YouTube de persones que llencen els seus telèfons dels edificis sense danys.