Fòrums

Portadora de l'Consumidor Cel·lular i 5G: ¿és possible?

EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • 21 de gener de 2021
Tinc un iPhone 12 mini i l'ús de l'consumidor cel·lular (CC) a la badia de San Francisco. M'agradaria aprofitar 5G. Vaig moure l'antiga targeta SIM del meu iPhone ES i no puc obtenir el servei 5G.

Vaig triar AT & T com el meu 'proveïdor' a través de l'Consumidor cel·lular (CC) quan em vaig inscriure. Puc veure al mapa d'AT & T que hauria d'estar recollint 5G en moltes parts de l'àrea de la badia, però no veure-ho. Vaig tractar de cridar a servei a client CC, però no han estat útils i simplement digues-me 5G no és compatible encara tot i que va assenyalar d'AT & T i el mapa de cobertura diu la pàgina web de CC hauria.

Algú té algun consell per aconseguir 5G amb CC? Última edició: 22 de gener de 2021 EN

kit web

14 de gener de 2021


Estats Units
  • 21 de gener de 2021
Prova de tornar a trucar al servei d'atenció al client. Potser obtindreu un representant diferent i més útil. El seu lloc web indica clarament que el 5G està disponible: https://www.consumercellular.com/5g

ecschwarz

28 de juny de 2010
  • 22 de gener de 2021
Em pregunto si el lloc web de CC té alguna mala informació. Els serveis basats en T-Mobile solen tenir accés a tota la xarxa alhora, mentre que AT&T sembla que està frenant el 5G. Ara mateix, només hi poden accedir alguns plans de postpagament i només hi poden accedir els plans de prepagament de primer nivell actuals (tant per a AT&T Prepagament com per a Cricket). Si CC ho aconsegueix als seus plans limitats, crec que aquest seria l'únic cas en què un pla no il·limitat d'AT&T o un MVNO d'AT&T tingui accés a 5G. EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • 22 de gener de 2021
webkit va dir: Prova de tornar a trucar al servei d'atenció al client. Potser obtindreu un representant diferent i més útil. El seu lloc web indica clarament que el 5G està disponible: https://www.consumercellular.com/5g
Ja ho he provat però sense èxit! Ha treballat per a mi amb altres empreses, així que aquesta és una gran idea. Potser ho intentaré una tercera vegada.... EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • 22 de gener de 2021
ecschwarz va dir: Em pregunto si el lloc web de CC té alguna mala informació. Els serveis basats en T-Mobile solen tenir accés a tota la xarxa alhora, mentre que AT&T sembla que està frenant el 5G. Ara mateix, només hi poden accedir alguns plans de postpagament i només hi poden accedir els plans de prepagament de primer nivell actuals (tant per a AT&T Prepagament com per a Cricket). Si CC ho aconsegueix als seus plans limitats, crec que aquest seria l'únic cas en què un pla no il·limitat d'AT&T o un MVNO d'AT&T tingui accés 5G.
És interessant que CC arribi a 'animar-vos' a comprar un telèfon intel·ligent 5G perquè tenen disponibilitat de 5G a la seva xarxa, dient-vos que 'Consulteu les nostres opcions de telèfon intel·ligent 5G aquí':

Visualitza l'element multimèdia ' data-single-image='1'>

Tot i això, no hi ha informació al seu lloc web sobre només alguns plans que permeten el 5G.

Tot i que personalment no em va entusiasmar l'iPhone 12 mini amb el 5G perquè actualment no faig servir cap aplicació que en pogués fer ús, vaig poder veure com algú estaria molt frustrat si demanés un telèfon intel·ligent 5G a través de CC, amb la intenció. per accedir realment a 5G, només per descobrir que no podien.

Adjunts

  • Visualitza l'element multimèdia ' href='tmp/attachments/1611356131907-png.1717846/' > 1611356131907.png'file-meta'> 123,8 KB · Visualitzacions: 62

7è fill

macrumors semi-déu
13 de maig de 2012
Six Rivers, CA
  • 22 de gener de 2021
Quan vaig canviar la meva targeta SIM del meu X al meu 12, Verizon em va enviar un missatge de text dient això:
Verizon Msg: Hem observat que heu canviat la targeta SIM al vostre dispositiu 5G. Per accedir a tots els avantatges del 5G, utilitzeu la targeta SIM 5G preinstal·lada que s'inclou amb el vostre dispositiu. Si no podeu localitzar la targeta SIM 5G original o no n'heu rebut cap, visiteu verizon.com/support/contact-us per contactar amb nosaltres per obtenir ajuda per completar l'activació.
Potser necessiteu una targeta SIM nova que admeti 5G. El 12 es va desbloquejar, de manera que no incloïa una targeta SIM. EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • Feb 6, 2021
Gràcies, @7thson, pel suggeriment. Hauré d'estudiar-ho un cop pugui estar en una xarxa que admeti 5G.

Recentment m'he assabentat a la secció de comentaris d'aquesta publicació del blog de Consumer Cellular (CC).

Vau preguntar, vam respondre: Què és el servei de xarxa 5G?

Obteniu informació sobre la propera xarxa 5G i la seva velocitat, eficiència i cobertura millorades avui! Consumer Cellular ofereix les últimes notícies del sector dels telèfons intel·ligents. www.consumercellular.com
que CC no és transparent i fins i tot si trieu AT&T com a proveïdor a través de CC, no necessàriament teniu accés a una xarxa 5G. @eschwarz, potser tens raó que només certs clients o seccions específiques de la xarxa d'AT&T tenen 5G activat.
Reaccions:ecschwarz

7è fill

macrumors semi-déu
13 de maig de 2012
Six Rivers, CA
  • Feb 6, 2021
Lorenzo F va dir: Gràcies, @7thson , pel suggeriment. Hauré d'estudiar-ho un cop pugui estar en una xarxa que admeti 5G.

Recentment m'he assabentat a la secció de comentaris d'aquesta publicació del blog de Consumer Cellular (CC).

Vau preguntar, vam respondre: Què és el servei de xarxa 5G?

Obteniu informació sobre la propera xarxa 5G i la seva velocitat, eficiència i cobertura millorades avui! Consumer Cellular ofereix les últimes notícies del sector dels telèfons intel·ligents. www.consumercellular.com
que CC no és transparent i fins i tot si trieu AT&T com a proveïdor a través de CC, no necessàriament teniu accés a una xarxa 5G. @eschwarz, potser tens raó que només certs clients o seccions específiques de la xarxa d'AT&T tenen 5G activat.
No és només CC. Verizon mostra el meu pla com a 5G, cosa que em va sorprendre veure, però quan vaig mirar els detalls, hauré de gastar més $ per accedir-hi. Tan. Molt. bombo.
Reaccions:ecschwarz

ecschwarz

28 de juny de 2010
  • Feb 6, 2021
7thson va dir: No és només CC. Verizon mostra el meu pla com a 5G, cosa que em va sorprendre veure, però quan vaig mirar els detalls, hauré de gastar més $ per accedir-hi. Tan. Molt. bombo.

Segons el que he vist fins ara i la meva pròpia experiència, Verizon inclou '5G a nivell nacional' (també conegut com a sub-6GHz) amb la majoria, si no tots, els plans (inclosos els seus plans de prepagament interns). Per obtenir 'Ultra Wideband 5G' (també conegut com mmWave), normalment és un recàrrec de 10 dòlars i només amb plans il·limitats (el prepagament l'acabo de rebre). Visible inclou tots dos, però mmWave té un límit de 200 Mbps. Verizon 5G funciona amb la 'SIM 4G', però algunes actualitzacions de mmWave i potser 5G autònom requeriran la SIM 5G... això no ho han estat del tot clars. Estava fent servir la SIM del meu iPhone 11 (no hi ha cap marca 5G) al meu 12 mini i vaig poder connectar-me a 'Nationwide 5G' quan tenia Verizon. Les velocitats eren una mica millors que les LTE a la mateixa zona, però va gestionar molt millor la congestió.

AT&T diu que no hi ha 5G, tret que tingueu plans il·limitats seleccionats (el mateix per a Cricket i AT&T Prepaid). La majoria dels altres MVNO d'AT&T no tenen accés a 5G. Les SIM estàndard AT&T i Cricket estan bé per a 5G.

T-Mobile permet l'accés a tots els serveis 5G (majoritàriament 600MHz n71 i 2500MHz n41, però mmWave en molt pocs mercats selectes) en tots els plans (inclòs el baix pla de prepagament Connect de 15 dòlars) i la majoria dels serveis de prepagament de T-Mobile també tenen accés (Metro , CC amb una SIM de T-Mobile, Mint, Ultra, etc.) Estan en procés d'esquinçar i reconstruir coses en moltes àrees, de manera que algunes coses es trenquen o no són molt millors que les velocitats LTE (n71 normalment ho fa' t, però gestiona millor la congestió, n41 pot ser molt més ràpid). He vist uns quants llocs on es fa, i és força agradable. No estan desplegant gairebé tant mmWave com Verizon, així que no estic segur de qui té accés, però sembla que algú hauria .

Pel que fa a les SIM, les SIM T-Mobile amb R15 (generació actual) tenen accés a 5G autònom. Les SIM més antigues poden funcionar per a 5G no autònoms (la SIM TM9263 sembla bé de moment) i, per descomptat, hi ha un una mica de confusió i falta de claredat. Última edició: 6 de febrer de 2021 I

yticolev

set 27, 2015
  • Feb 6, 2021
7thson va dir: Quan vaig canviar la meva targeta SIM de la meva X per la meva 12, Verizon em va enviar un missatge de text dient això:
Verizon Msg: Hem observat que heu canviat la targeta SIM al vostre dispositiu 5G. Per accedir a tots els avantatges del 5G, utilitzeu la targeta SIM 5G preinstal·lada que s'inclou amb el vostre dispositiu. Si no podeu localitzar la targeta SIM 5G original o no n'heu rebut cap, visiteu verizon.com/support/contact-us per contactar amb nosaltres per obtenir ajuda per completar l'activació.
Potser necessiteu una targeta SIM nova que admeti 5G. El 12 es va desbloquejar, de manera que no incloïa una targeta SIM.
La meva targeta SIM 6S no funcionava gens al Mini. Segons Verizon, necessitava un sim 5G per fer funcionar el Mini. Vaig prendre dues llargues trucades els dies posteriors per portar el sim 5G que venia amb el meu telèfon al meu número.

És curiós, ja que el meu pla familiar més antic no permet el 5G de totes maneres. He desactivat el 5G a la configuració del telèfon per si a la recerca d'aquestes xarxes es consumeix la bateria. Aquest va ser el cas quan LTE va estar disponible.

Taz Mangus

mar 10, 2011
  • Feb 6, 2021
ecschwarz va dir: Pel que fa a les SIM, les SIM T-Mobile amb R15 (generació actual) tenen accés a 5G autònom. Les SIM més antigues poden funcionar per a 5G no autònoms (la SIM TM9263 sembla bé de moment) i, per descomptat, hi ha un una mica de confusió i falta de claredat.
Vaig utilitzar la targeta SIM T-Mobile (TM9222) de l'iPhone 6S+ a l'iPhone 12 Pro Max i no vaig tenir cap problema amb la connexió i l'ús de 5G. Al canviar entre LTE i 5G, hi havia una diferència de velocitat definitiva.
Reaccions:ecschwarz

ecschwarz

28 de juny de 2010
  • Feb 6, 2021
Taz Mangus va dir: Vaig utilitzar la targeta SIM T-Mobile (TM9222) de l'iPhone 6S+ a l'iPhone 12 Pro Max i no vaig tenir cap problema amb la connexió i l'ús de 5G. Al canviar entre LTE i 5G, hi havia una diferència de velocitat definitiva.
Sí, en tinc uns quants de molt antics amb els plans de dades gratuïtes per a tota la vida de 200 MB/mes que potser provaré com a punt de dades. Pel que sembla, la majoria de SIM obté 5G no autònom (NSA vs. SA 5G ni tan sols serà un factor a iOS fins al 14.5 de totes maneres): https://www.t-mobile.com/support/devices/latest-sim-for-great-network-experience

Taz Mangus

mar 10, 2011
  • Feb 6, 2021
ecschwarz va dir: Sí, tinc unes poques realment vells amb els 200 MB / mes Dades gratuït per als plans de vida que pot provar simplement com un punt de dades. Pel que sembla, la majoria de les targetes SIM no aconsegueixen independent 5G (NSA vs. SA 5G ni tan sols serà un factor en iOS fins 14,5 maneres): https://www.t-mobile.com/support/devices/latest-sim-for-great-network-experience
Havia llegit aquest document i probablement canviaré a utilitzar la nova targeta SIM. R

r1 perruques

13 de juny de 2021
  • 13 de juny de 2021
Lorenzo F va dir: Tinc un iPhone 12 mini i faig servir Consumer Cellular (CC) a la zona de la badia de San Francisco. M'agradaria aprofitar el 5G. Vaig moure la meva targeta SIM antiga del meu iPhone SE i no puc obtenir el servei 5G.

Vaig triar AT&T com el meu 'proveïdor' a través de Consumer Cellular (CC) quan em vaig registrar. Puc veure al mapa d'AT&T que hauria d'estar agafant 5G a moltes parts de la zona de la badia, però no ho veig. Vaig provar de trucar al servei d'atenció al client de CC, però no han estat útils i simplement em diuen que el 5G encara no és compatible, tot i que assenyalo el mapa de cobertura d'AT&T i el lloc web de CC afirma que ho hauria de fer.

Algú té algun consell per aconseguir 5G amb CC?
Vaig trobar el meu camí fins aquí perquè fa poc vaig comprar un nou Samsung S20 FE 5G per utilitzar-lo a CC. No connecta 5G, ni tan sols apareix a la configuració de la xarxa. Em vaig queixar en un fòrum CC que el 5G no estava realment disponible als telèfons CC i la meva publicació es va suprimir. 5G a CC és un engany! N

nugentjeep45

10 de gener de 2013
  • 18 de juny de 2021
Tinc una targeta SIM de Consumer Cellular original de fa 3 anys, que fa poc vaig posar un iPhone 12 Pro nou i ara rebo un senyal 5G. Visc a KY. EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • 28 de juny de 2021
Actualització: la segona setmana de juny, la configuració del meu operador es va actualitzar i voilà: tinc 5G al meu iPhone 12 mini a l'àrea de la badia de SF a Consumer Cellular. Tant de bo el desplegament continuï per a la resta de clients de CC. R

r1 perruques

13 de juny de 2021
  • 29 de juny de 2021
Lorenzo F va dir: Actualització: la segona setmana de juny, la configuració del meu operador es va actualitzar i voilà: tinc 5G al meu iPhone 12 mini a la zona de la badia de SF a Consumer Cellular. Tant de bo el desplegament continuï per a la resta de clients de CC.
Després de passar 5 hores al telèfon (2 trucades) amb CC, el meu telèfon encara no connecta 5G. Aquesta actualització de la configuració de l'operador, era una cosa que CC t'havia dit que passaria? Actualment CC m'està dient que les torres 5G de la meva zona s'estan sobrecarregant i, per tant, no em puc connectar. lol Això no té sentit perquè faig el 3r torn i mai funciona, fins i tot a les 3 del matí. Fins i tot em van fer aconseguir una targeta SIM nova, però no va canviar. Un senyor amb qui parlava em va dir bàsicament que 4 LTE era prou bo i que sóc exigent. EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • 29 de juny de 2021
No, CC no em va dir que passaria. Acabo de rebre la genèrica 'Configuració actualitzada de l'operador disponible'. Descarrega ara?' o alguna cosa en aquest sentit, similar al que he obtingut fins i tot d'AT&T quan estava amb ells. No hi havia cap missatge que digués que permetria el 5G.

Em sap greu saber que estàs tenint tants problemes, @r1wigs . Com haureu llegit quan vaig començar aquest fil, el servei d'atenció al client de CC no va ser molt útil quan ho vaig provar.

ecschwarz

28 de juny de 2010
  • 30 de juny de 2021
r1wigs va dir: Després de passar 5 hores al telèfon (2 trucades) amb CC, el meu telèfon encara no connecta 5G. Aquesta actualització de la configuració de l'operador, era una cosa que CC t'havia dit que passaria? Actualment CC m'està dient que les torres 5G de la meva zona s'estan sobrecarregant i, per tant, no em puc connectar. lol Això no té sentit perquè faig el 3r torn i mai funciona, fins i tot a les 3 del matí. Fins i tot em van fer aconseguir una targeta SIM nova, però no va canviar. Un senyor amb qui parlava em va dir bàsicament que 4 LTE era prou bo i que sóc exigent.
Ho sento si s'ha respost més amunt del fil, però quina xarxa utilitzeu amb CC? Sé que van revendre el servei AT&T i T-Mobile i que podria ser la causa. T-Mobile ha permès que gairebé qualsevol MVNO i tingui previst treballar en 5G, mentre que AT&T ha estat mesquina amb l'accés (normalment només plans il·limitats i només de les seves marques internes com AT&T i Cricket).

Si algú s'executa a la xarxa d'AT&T a través de CC pot accedir a 5G, si us plau, intervingui, però en cas contrari crec que podria ser per això que funciona per a alguns i no per a altres.

Les SIM per a AT&T normalment comencen amb 890141 i les SIM per a T-Mobile normalment comencen amb 8901260 si això ajuda. EL

Lorenzo F

Cartell original
set 13, 2014
Oakland, CA.
  • Jul 3, 2021
Estic utilitzant la xarxa d'AT&T mitjançant CC i puc accedir a 5G. La meva conjectura és que AT&T està desplegant lentament el 5G a àrees seleccionades cobertes per CC.
Reaccions:ecschwarz

cousintim

14 de gener de 2015
  • 4 d'agost de 2021
Si teniu una SIM T (-Mobile), l'accés a les xarxes 5G d'Extended Range (més lentes) de T-Mobile està disponible almenys des de l'octubre passat. L'accés a la xarxa Ultra Capacity més ràpida (banda mitjana) de T-Mobile està pendent.

Més tard es va afegir l'accés a 5G amb una SIM A(T&T).

A T SIM també permet la itinerància internacional, cosa que no ho feia una SIM A, l'última vegada que vaig comprovar.

CC clients poden canviar de xarxa mitjançant la sol·licitud d'una nova SIM de servei a el client CC.